Algemene verkoopsvoorwaarden


1. Algemeen
1.1
De algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke bestelling die geplaatst wordt door een koper op deze website. Bij het plaatsen van een bestelling op de webshop van 'D-Tech Solutions' moet de koper deze voorwaarden uitdrukkelijk aanvaarden, waarmee hij instemt met de toepasselijkheid van deze voorwaarden. Bijkomende voorwaarden van de koper worden uitgesloten, behoudens wanneer deze voorafgaandelijk, schriftelijk en uitdrukkelijk door de verkoper 'D-Tech Solutions' zijn aanvaard.


2. Prijs
2.1 Alle vermelden prijzen zijn uitgedrukt in euro, exclusief BTW. De BTW wordt in het winkelmandje verrekend.
2.2 De verkoopprijs is gebaseerd op zijn inkoopprijs en andere kostenfactoren. Wanneer één van deze kosten na de bevestiging van de order, maar voor de levering van de goederen wordt verhoogd, heeft de verkoper het recht om die verhoging door te rekenen aan de koper. 
2.3 Indien leverings-, reservatie- of administratieve kosten worden aangerekend, wordt dit ten alle tijden vermeld.
2.4 Alle aangekochte artikelen worden door 'D-Tech Solutions' verzonden of opgehaald door de koper zelf op onze vestiging te Maaseik. Voor verzending worden er kosten aangerekend zoals vermeld in de bestelprocedure.

3. Aanbod
3.1 Ondanks het feit dat deze webshop met de grootst mogelijke zorgvuldigheid worden samengesteld, is het toch mogelijk dat de aangeboden informatie onvolledig is, fouten bevat of niet up-to-date is. D-Tech Solutions is in geen geval aansprakelijk ingeval van materiële fouten, zet- of drukfouten. Wanneer de klant specifieke vragen heeft over beschikbaarheid, leveringstermijn, maten of leveringswijze verzoeken wij de koper om vooraf contact op te nemen met onze klantendienst.
3.2 Het aanbod geldt zolang de voorraad strekt en kan ten allen tijden worden aangepast of ingetrokken door D-Tech Solutions. D-Tech Solutions kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet beschikbaar zijn van een product. 

4. Aankopen
4.1 D-Tech Solutions is gerechtigd een bestelling te weigeren ingevolge een ernstige tekortkoming van de klant met betrekking tot bestellingen waarbij de koper betrokken is.

5. Levering
5.1 Tenzij anders overeengekomen of uitdrukkelijk anders bepaald, worden de goederen aan de woonplaats van de koper geleverd binnen de 30 dagen na ontvangst van de betaling.
5.2 Elk zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de klant onverwijld worden gemeld aan D-Tech Solutions. Dit moet schriftelijk (per post of e-mail).
5.3 Eventuele extra kosten ten gevolge van de keuze van de koper voor een andere wijze van levering dan door D-Tech Solutions aangegeven worden, word betaald door de koper.
5.4 Indien de producten door een externe firma (zoals BPost) worden geleverd, staat D-tech Solutions niet in voor het kwijtraken van het pakket.

6. Eigendomsvoorbehoud
6.1 De geleverde artikelen blijven tot op het moment van de gehele betaling door de koper eigendom van D-Tech Solutions.

7. Herroepingsrecht
7.1 De koper heeft het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 kalenderdagen na de dag waarop de koper of een door de koper aangewezen derde het goed fysiek in bezit krijgt.
7.2 Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de koper via een verklaring (schriftelijk per post of e-mail) D-Tech Solutions op de hoogte stellen van zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen. 
7.3 De koper moet de goederen, niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop hij zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen heeft meegedeeld, terugzenden of overhandigen aan D-Tech Solutions. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de koper. 
7.4 Indien het teruggestuurde goed op een of andere manier in waarde is verminderd, behoudt D-Tech Solutions zich het recht voor om de koper aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen.
7.5 Enkel goederen met  alle toebehoren en factuur  kunnen worden teruggenomen.
7.6 Indien de koper de overeenkomst herroept, zal D-Tech Solutions de goederen, exclusief de leveringskosten, aan de koper terugbetalen binnen maximum 14 kalenderdagen nadat D-Tech Solutions op de hoogte is gesteld van de beslissing van de koper om de overeenkomst te herroepen. Bij verkoopovereenkomsten kan D-Tech Solutions wachten met de terugbetaling totdat hij alle goederen heeft ontvangen.
7.7 De koper kan het herroepingsrecht niet uitoefenen voor:
                 - Dienstenovereenkomsten na de volledige uitvoering van de dienst.
                 - De levering of verstrekking van goederen of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt 
                     waarop D-Tech Solutions geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen.

8. Garantie
8.1 De garantie wordt doorgevoerd zoals aangegeven door de producent. Hierbij is een aankoopfactuur van het goed noodzakelijk.
8.2 Bij vaststelling van een gebrek moet dit zo snel mogelijk, maximum 1 maand, na vaststelling ervan door de koper worden gemeld. Nadien vervalt elk recht op herstelling of vervanging ervan. Deze gebreke stelling moet schriftelijk (per post of e-mail) worden doorgegeven aan D-Tech Solutions.
8.3 De gebrekige goederen, die in garantie vallen, worden bezorgd aan D-Tech Solutions of teruggezonden. Deze kosten zijn voor de koper zelf.
8.4 De garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan zijn ten gevolge van ongelukken, gebruik van het goed in strijd met het doel waarvoor het ontworpen werd, aanpassingen van het goed, hardhandig gebruik, slecht onderhoud of elk ander incorrect gebruik.

9. Privacy
9.1 De door u meegedeelde persoonsgegevens zullen enkel worden gebruikt voor volgende doeleinden:
                   - De uitvoering  van de afgesloten overeenkomst.
                   - Het verwerken van de bestelling.